Reklamace

Přesto, že se snažíme nakupovat kvalitní zboží od ověřených dodavatelů, může se stát, že se na zboží projeví vada a bude potřeba ho vyměnit nebo Vám vrátit peníze. V takových případech postupujte následovně:

 

  1. nejprve nás kontaktujte na email reklamace@uhoubicky.cz, do kterého nám zašlete informace o tom, že chcete reklamovat zboží (napište nám i číslo faktury nebo objednávky) a co nejpodrobněji popište danou vadu zboží. Současně přiložte k emailu i fotografie vady.
  2. následně se Vám v co nejkratší době ozveme a domluvíme následný postup.
  3. bude potřeba zboží pečlivě zabalit (aby nedošlo k poškození při přepravě), ke zboží přiložit vyplněný vzorový formulář uplatnění reklamace a zboží nám takto zaslat na naši adresu:
    Jana Houbová
    V Brance 423
    270 62 Rynholec
  4. Vaši reklamaci posoudíme, případně zašleme dodavateli na posouzení, písemně Vám potvrdíme datum uplatnění reklamace, její důvod a způsob řešení, který požadujete nebo případné zamítnutí reklamace (ve složitějších případech do 3 dnů).
  5. v případě, že je vada neodstranitelná, Vám zašleme nové zboží nebo vrátíme peníze na Váš účet.
  6. Samozřejmostí je, že Vám v případě uznané reklamace vrátíme i náklady spojené s odesláním zboží k nám - je potřeba nám poslat fotku podacího lístku (k prokázání poštovného) a číslo bankovního účtu.

 

 

 Vzorový formulář uplatnění reklamace

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.